Stary Prokocim Stary Prokocim
852
BLOG

Przemowa doskonała, czyli: nic dodać - nic ująć.

Stary Prokocim Stary Prokocim Rozmaitości Obserwuj notkę 161

Zwracam się z gorącą prośbą do Administracji Salonu 24 o nieukrywanie i nieusuwanie tej notki. Zdaję sobie sprawę, że tekst poniższy jest cytatem z cudzej wypowiedzi, i że Administracja tego nie lubi, ale jest to tekst tak znamienny dla czyjegoś sposobu myślenia, że warto go zacytować dosłownie, nie zmieniając. Tekstu tego nie da się sensownie skrytykować, nie ma też sensu popadanie w zachwyt; można tylko powiedzieć:

Amen.

@STARY PROKOCIM

Wy pisowcy to bardzo kulturalny, wolski naród co widać w sejmie i na salonie. Właśnie zebraliśmy u Konkluzji część tego kulturalnego dorobku Sowińca.

 

Nic mnie nie doprowadza do szewskiej pasji to wy robicie z siebie durni, nie ja, mnie to jak dynda, tak dyndało.Dziwne, że tak wiele pisiaczek zazdrości mi tych całusków, nie wiesz dlaczego? Takie nierozgarnięte czy co? Kiedyś to nawet banowali u siebie Sowińca, że ze mną się zadaje.Gdybym chciała to tylko bym kiwnęła palcem to by mi z ręki jadł:)))

Buziaczki cepie:)))

JULKA PALMER14:13

19532591

 

Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości