Stary Prokocim Stary Prokocim
346
BLOG

Samiec, Twój wróg

Stary Prokocim Stary Prokocim Kultura Obserwuj notkę 13

Było o Julce, było o Konkluzji, teraz coś dla Halo, którą naprawdę lubię, ale z którą nie mogę się zgodzić.Ten sam film, lepszej jakości można obejrzeć tutaj, ale umieszczanie go na stronach www zostało „wyłączone na żądanie”.

Wszystkie panie proszę o wyrozumiałość względem mojej skromnej osoby, Administrację o cierpliwość (już więcej nie będę, przepraszam, że żyję, obiecuję poprawę), a Konkluzję i Julkę o szczere polubienie mojej skromnej osoby i odbanowanie, bo ja dobry chłopak jestem.

Jeżeli jednak polubienie mnie przekracza Wasze możliwości, proszę, byście się polubiły nawzajem i czego Wam z całego serca życzę, mimo że jestemsamiec, Wasz wróg.Miłego odbioru!

Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura