Stary Prokocim Stary Prokocim
294
BLOG

Czy Sowiniec rozwalił serwer salonu 24?

Stary Prokocim Stary Prokocim Rozmaitości Obserwuj notkę 27

image


Coraz częściej, gdy próbuję odwiedzić blog Sowińca, zwłaszcza z poziomu „ostatnie komentarze”, wyświetla mi się komunikat jak powyżej. Nie spotyka mnie to na żadnym innym blogu. Będę wdzięczny za informację od innych blogerów, czy spotykają podobne przygody, gdy surfują po salonie24. I czy dotyczy to tylko blogu Sowińca. W moim przypadku, tylko jego.

Bo zaczynam nabierać podejrzeń, że Sowiniec napisał za dużo notek, ma za dużo odsłon, no i i 2 pierdyliony komentarzy.

Po prostu, twórczość naszego salonowego skarbu serwerowi się w pale nie mieści i serwer głupieje. Tak czy inaczej, uważam, że administracja portalu powinna się zainteresować tym problemem. Nie uważam, by – z braku dostępu do blogu Sowińca – należało się przerzucać na śledzenie twórczości Gucia Pucia.

Druga uwaga dotyczy możliwości dawania „lajków”: „łapek w górę”, „łapek w dół” bez konieczności logowania się. Zabieg ten zwiększa wartość rozrywkową salonu, ale obniża jego powagę. Nie jestem znawcą internetu, ale wiem, że mój adres IP się zmienia, a to z braku konieczności logowania, jedyny sposób weryfikacji głosującego. Dlatego bez problemu, w pewnych odstępach czasu daję po 4 łapki w górę wybranym, ulubionym przeze mnie (a zwykle nielubianym przez większość) komentatorom. Zabawa jest fajna, ale nikt już nie może wiedzieć, czy „lajki” są dane na poważnie, czy dla rozrywki.


Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości